Zpět Hospodářské noviny Konference Engage: Renault chce využívat sociální sítě i pro přímý prodej aut on-line, BMW hlavně pro posílení značky
Hledat Rubriky 20. 9.
Close
Inzerce
17. 5. 19:57

Konference Engage: Renault chce využívat sociální sítě i pro přímý prodej aut on-line, BMW hlavně pro posílení značky

Hospodářské noviny
Konference Engage představila dva manažery aktivit na sociálních sítí u dvou velkých světových automobilek. Francois Xavier Pierrel z Renaultu soudí, že celé odvětví se brzy dramaticky změní. Matic Babnik z BMW mluví o síle spolupráce s takzvanými influencery.
Celý článek
 Líbí se mi Odpovědět
Inzerce

Komentáře

Zatím žádný komentář...
Nahoru

Nastavení data

Dnes je Čtvrtek, 20. září 2018

+ 1 -
+ 1 -
+ 2016 -

Zavřít

S používání webových stránek newsbelow.cz, souhlasíte s využíváním cookies ve vašem prohlížeči.

Pokračovat

Hospodářské noviny

Zavřít